CERTIFICARE IMPLEMENTARE CONSULTANTA ISO 9001 SIBIU
ISO 9001

ISO 9001 : 2008  Sistemul de management al calitatii

Obiectivul acestui standard este de a stabili cerinte internationale pentru sistemul de management al calitatii in toate  domeniile (industrie, comert, servicii si transport).

Un sistem de management al calitatii certificat va diferentiaza de concurenta existenta pe piata libera din domeniul in care activati , pozitionandu-va in pozitii de top.

Principiile managementului calităţii

Managementul calităţii se bazează pe opt principii:

• orientarea către clienţi;

• leadership;

• implicarea personalului;

• abordarea ca proces;

• abordarea managementului ca sistem;

• îmbunătăţirea continuă;

• relaţii cu furnizorii reciproc avantajoase. 

Utilizarea eficientă a acestor opt principii de management de către o organizaţie va asigura avantaje cum sunt: beneficii financiare mai mari, diferentiere pe piata , increderea clientiilor

 

 

PUBLICITATE

Banner
Banner
Banner