DEPARTAMENTE

1. Obiective

Investitia pentru proiectului “Centru de afaceri Sibiu” a fost realizata cu cofinantare de la Uniunea Europeana si are ca obiectiv principal dezvoltarea activitatii economice si a investitiilor in zona prin construirea unei cladiri cu birouri:  2S+P+15E, inscrisa in dimensiunile 58,0*25,2 m , amplasata  in judetul Sibiu, municipiul Sibiu, str. Nicolaus Olahus nr 5, cod 550370.
Centrul de Afaceri SIBIU va  ofera facilitati pentru IMM-urile din zona in scopul dezvoltarii afacerilor prin :
- sprijinirea agentilor privati si publici si a persoanelor fizice  in activitati economice
- organizarea activitatilor de expozitii, conferinte si evenimente ale mediului economic
- furnizarea de servicii de consultanta , organizarea de cursuri de formare si pregatire profesionala.

2. Departamente
Centrul de afaceri Sibiu este organizat pe cinci  departamente de specialitate care asigurã desfãsurarea activitãtilor decizionale si de colaborare orizontala:

Departamentul "Consulting" are ca scop acordarea de consultantã persoanelor fizice si juridice din tara si strainatate în domeniile : constituire societati comerciale, asociatii si fundatii, fiscalitate, contabilitate, investitii, marketing, management, comert exterior, relatii de munca, proprietate intelectuala, juridic, programe de finantare, protectia muncii, I.T., turism, managementul afacerilor, managementul calitatii, transport, imobiliar, evaluari, constructii, achizitii publice, precum si alte domenii economice si tehnice de interes;

Departamentul "Relatii" are ca scop dezvoltarea relatiilor cu membrii, precum si cu publicul; amplificarea relatiilor cu organisme similare si persoane fizice si juridice din tara si strainatate; organizarea activitatilor de promovare a produselor si firmelor pe piata; organizarea de misiuni economice în tara si strainatate; asigurarea relatiilor cu mass-media, editarea unui buletin informational, organizarea expozitiilor in show – room; activitati de cercetare si creare de baze de date; parteneriat international; asociatii profesionale; reprezentare in tara si strainatate. 
In cadrul departamentului "Relatii" va functiona si un Centru de presa .

Totodata departamentul “Relatii” asigura pentru firmele din cadrul Centrului de afaceri Sibiu urmatoarele facilitati:
- acces Internet 24 h / zi
- multiplicare documente
- transmitere/ receptie fax
- transmitere / receptie e-mail
- reclama / publicitate
- contractare servicii de curatenie în cadrul spatiului închiriat
- contractare servicii de închiriere mobilier
- identificare parteneri potentiali
- contractare servicii închiriere utilaje încarcare / descarcare si personal specializat
- servicii de secretariat
- contractare servicii de transport
- acces la servicii bancare / schimb valutar
- servicii cazare prin firma specializata
- intermediere închirieri autovehicule prin firma specializata
- difuzarea de publicatii business-to-business
- curier-posta
- bancomat
- casa de schimb valutar
- contactare servicii taxi
- contactare servicii agentie CFR
- contactare servicii agentie de voiaj aerian
- contactare servicii agentie de turism
- contactare servicii agentie bilete de teatru, cinema, filarmonica, spectacole diverse
- amenajarea de salii de conferinte personalizate in functie de necesitati
- logistica pentru organizarea de conferinte, seminari pe diferite teme.
- intermedieri servicii diverse
- sali de studii
- seri culturale, lansari de carti si discuri
-organizarea participarii la targuri si expozitii

Departamentul de “Training “" are ca scop efectuarea de  cursuri de specializare in tara si strainatate; organizarea de seminarii, simpozioane si cursuri de pregatire cu participarea unor specialisti din tara si strainatate
Domeniile principale de training sunt:

Management strategic si Planificarea afacerii
Marketing şi Vânzări
Management financiar şi investiţii
Abilităţi manageriale
Jocuri şi simulări manageriale

Domenii specializate de training:

MANAGEMENT FINANCIAR - program destinat managerilor cu altă pregătire decât economică:
SIMULATOR DE MANAGEMENT - Joc managerial de luare a deciziilor într-un mediu concurenţial
TEHNICI DE VÂNZARE - program destinat echipelor de vânzări
TRAIN THE TRAINERS - program de formare a formatorilor

SURSE DE FINANŢARE ŞI MANAGEMENTUL PROIECTELOR- programe pentru autorităţi locale, ONG şi IMM
START IN AFACERI - program destinat tinerilor
PROGRAME DE PREGĂTIRE ÎN MANAGEMENT LA CEREREA FIRMELOR, proiectate pentru nevoile specifice ale firmei client şi cu particularizări în firmă.

Departamentul "Administratie" are ca scop desfãsurarea activitãtii financiar-contabile, secretariat si administrarea patrimoniului (intretinere si reparatii, monitorizare si supraveghere acces,altele).

Departamentul “Audit”: are ca scop efectuarea activitatilor de audit financiar si de audit intern in conditiile legii.
Pe langa departamentele proprii care vor asigura serviciile de mai sus, CA Sibiu va mai oferi prin spatiile dedicate aferente,   urmatoarele servicii specifice prin intermediul firmelor de specialitate care vor activa in cadrul acestor spatii:

Parter:


Activitati

Suprafata

servicii sucursala bancara

45,20

servicii intermedieri bancare, schimb valutar

25,85

bancomat

2,90

servicii intermedieri diverse (agentie imobiliara)

69,55

servicii IT, informare, comunicare

51,60

Showroom

307,95

Etaj I:


Activitati

Suprafata

masaj

31,20

manichiura/ coafor

39,45

cosmetica

28,20

receptie

38,20

Etaj II:


Activitati

Suprafata

sala aerobic

65,75

receptie aerobic

47,55

sas

6,9

sauna

10,9

sala fitness

222,45

receptie fitness

67,75

grupuri sanitare /dus

34,6

vestiar femei

72,10

vestiar barbati

62,20

 Pe langa serviciile oferite mai sus , Centru de afaceri Sibiu pune la dispozitie firmelor interesate spatii de inchiriat pentru birouri .

 

PUBLICITATE

Banner
Banner
Banner